Gabriel Drabik – informacje dla studentów
(fragmenty czerwone
– zmiany na okoliczność pandemii)
Konsultacje odbywają się jako
połączenie głosowe na MSTeams
od podanej godziny do „ostatniego klienta”. (chyba że zaznaczono inaczej)
Po ostatnim połączeniu, będę czekał około 5 minut aby
upewnić się, że było ono ostatnie.
Proszę nie zadawać dziwnych
pytań na czacie (pisanym) typu: „czy można przyjść (sic!) na konsultacje”, „czy
można ustawić się w kolejce”. (nie wiem jak kolejkować wywołania na MSTeams)
Jeśli przy mojej ikonce jest
„czerwone kółeczko” to znaczy, że jestem zajęty (w godzinach konsultacji
zapewne konsultacjami).
Proszę wówczas nie atakować
mnie dzwonieniem, gdyż i tak nie odbiorę – osoby które będą uparcie prowadzić
taki atak ddos będą traktowane z najniższym priorytetem.
Oczywiście zdaję sobie
sprawę, że może się zdarzyć kliknięcie kilku osób niemalże natychmiast po
pojawieniu się „zielonego kółeczka” – tego nie będę traktował jako atak ddos.
Zauważyłem również błąd w MSTeams
– jeśli dwie osoby dzwonią bardzo równo, odbieram obie rozmowy jednocześnie, z
tym że jedna jest zawieszona (wcześniejsza).
Wówczas rozłączam drugą
rozmowę, a wcześniejszą odwieszam.
2021.01.12 |
10:45 |
||
2021.01.19 |
15:10 |
|
|
2021.01.26 |
15:10 |
|
|
Terminy konsultacji mogą się
zmieniać, proszę o sprawdzanie przed „przybyciem”.
Wobec protestów kilku osób
(dlaczego nie czyta pan maili?) przypominam:
1. Wszystkie maile otrzymane w czasie wakacji
letnich, są kasowane bez czytania. Otrzymane w czasie świat,
przerw, urlopów są czytane po rozpoczęciu zajęć.
2. Maile z domen innych niż
*.polsl.pl są automatycznie kasowane jako spam. Dotyczy
to również kontaktu przez MSTeams.
3. Maile z bezsensownie
wypełnionym polem Subject (np. „Ważna wiadomość”, „Witam”, „Proszę szybko
przeczytać”) zazwyczaj są ręcznie traktowane jako spam.
4. Maile z wyjątkowo
bezsensownie wypełnionym polem From („j.w.”, „Jas Fasola”, „Ja”, „The best”)
zazwyczaj są ręcznie traktowane jako spam. Oczywiście w tym polu może się
znaleźć „systemowa” nazwa użytkownika, lub jego adres e-mail.
5. Studentów
studiów dziennych, w czasie semestru zapraszam na konsultacje. Maile proszę
pisać wyłącznie w sprawach pilnych.
6. Mail powinien być
konkretny, jednoznacznie identyfikujący poruszane zagadnienie.
7. W sprawach
„ogólnoprzedmiotowch” (np. ustalanie terminu sprawdzianu), należy kontaktować
się z kierownikiem przedmiotu, a nie przypadkowym prowadzącym.
8. … i odwrotnie w sprawach „szczegółowych”,
(np. odrabianie jednego ćwiczenia) należy kontaktować się z odpowiednim
prowadzącym, a nie z kierownikiem przedmiotu.
Informacje
dla osób zainteresowanych bezproblemowym pisaniem kartkówek z KUC (i nie tylko)
Informacje WYŁĄCZNIE dla
dyplomantów