Gabriel Drabik – informacje dla studentów

(fragmenty czerwone – zmiany na okoliczność pandemii)

 

Konsultacje odbywają się jako połączenie głosowe na MSTeams od podanej godziny do „ostatniego klienta”. (chyba że zaznaczono inaczej)

Po ostatnim połączeniu, będę czekał około 5 minut aby upewnić się, że było ono ostatnie.

Proszę nie zadawać dziwnych pytań na czacie (pisanym) typu: „czy można przyjść (sic!) na konsultacje”, „czy można ustawić się w kolejce”. (nie wiem jak kolejkować wywołania na  MSTeams)

Jeśli przy mojej ikonce jest „czerwone kółeczko” to znaczy, że jestem zajęty (w godzinach konsultacji zapewne konsultacjami).

Proszę wówczas nie atakować mnie dzwonieniem, gdyż i tak nie odbiorę – osoby które będą uparcie prowadzić taki atak ddos będą traktowane z najniższym priorytetem.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że może się zdarzyć kliknięcie kilku osób niemalże natychmiast po pojawieniu się „zielonego kółeczka” – tego nie będę traktował jako atak ddos.

Zauważyłem również błąd w MSTeams – jeśli dwie osoby dzwonią bardzo równo, odbieram obie rozmowy jednocześnie, z tym że jedna jest zawieszona (wcześniejsza).

Wówczas rozłączam drugą rozmowę, a wcześniejszą odwieszam.

 

 

2021.01.12

10:45

2021.01.19

15:10

 

 

2021.01.26

15:10

 

 

 

Terminy konsultacji mogą się zmieniać, proszę o sprawdzanie przed „przybyciem”.

 

Plan zajęć

 

Wobec protestów kilku osób (dlaczego nie czyta pan maili?) przypominam:

 

1. Wszystkie maile otrzymane w czasie wakacji letnich, są kasowane bez czytania. Otrzymane w czasie świat, przerw, urlopów są czytane po rozpoczęciu zajęć.

2. Maile z domen innych niż *.polsl.pl są automatycznie kasowane jako spam. Dotyczy to również kontaktu przez MSTeams.

3. Maile z bezsensownie wypełnionym polem Subject (np. „Ważna wiadomość”, „Witam”, „Proszę szybko przeczytać”) zazwyczaj są ręcznie traktowane jako spam.

4. Maile z wyjątkowo bezsensownie wypełnionym polem From („j.w.”, „Jas Fasola”, „Ja”, „The best”) zazwyczaj są ręcznie traktowane jako spam. Oczywiście w tym polu może się znaleźć „systemowa” nazwa użytkownika, lub jego adres e-mail.

5. Studentów studiów dziennych, w czasie semestru zapraszam na konsultacje. Maile proszę pisać wyłącznie w sprawach pilnych.

6. Mail powinien być konkretny, jednoznacznie identyfikujący poruszane zagadnienie.

7. W sprawach „ogólnoprzedmiotowch” (np. ustalanie terminu sprawdzianu), należy kontaktować się z kierownikiem przedmiotu, a nie przypadkowym prowadzącym.

8.  … i odwrotnie w sprawach „szczegółowych”, (np. odrabianie jednego ćwiczenia) należy kontaktować się z odpowiednim prowadzącym, a nie z kierownikiem przedmiotu.

 

 

 

Informacje dla osób zainteresowanych bezproblemowym pisaniem kartkówek z KUC (i nie tylko)

 

Informacje WYŁĄCZNIE dla dyplomantów

 

Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: stat4uOpis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: stat4u